Upgraden bestaand pakket

U wilt een hostingpakket bestellen, maar u krijgt geen optie om deze te bestellen?

Waarschijnlijk heeft u al een pakket gekoppeld aan uw domeinnaam, bijvoorbeeld een doorstuur of emailpakket en dan kunt u daar niet een tweede pakket aan toevoegen.

In dit geval kunt u het bestaande pakket upgraden. Ga naar uw hosting en kies daar voor upgraden, selecteer het pakket naar wens en reken deze pro-rato af.

Hierna krijg u aanvullende gegevens toegezonden en kunt u gebruik maken van de extra capaciteit of functies.

  • upgraden naar hostingpakket, bestellen, upgraden, upgraden webpakket, upgraden domein naar e-mailpakket
  • 0 Gebruikers die dit nuttig vonden
Was dit antwoord nuttig?

Gerelateerde artikelen

Afhandeling support tickets

Wij streven ernaar om binnen 24 uur een reactie geven op je vraag. In het weekend kan dit iets...

Ik wil het e-mailadres waarmee ik sta ingeschreven veranderen.

Dat kan. Je kunt al je gegevens wijzigen via je persoonlijke account pagina.In het menu klik je...

Ik wil mijn adres wijzigen

Ik wil mijn adres wijzigen, hoe doe ik dat?Ga naar Mijn account en login met je account gegevens....

Telefonische support

Klantenservice: 073-8505242 Wij zijn elke werkdag van 09.30 tot 17.00 uur bereikbaar.Met onze...

Hoe zeg ik mijn domeinnaam en/of hostingpakket op?

In je account kun je aangeven of je de domeinnaam of het pakket wel of niet automatisch wenst te...