Home
»
Mijn Account
» Helpdesk
0
Winkelwagen
Mijn account
Winkel
Bekijk alle
Starter
Doorsturen
E-mail
Webhosting
Wordpress
Server
SiteLock
Email Spam Filtering
OpenXchange
CodeGuard
Marketgoo
NordVPN
360 Monitoring
XOVI NU
SSL-certificaten
Site Builder
Domein registreren
Domein verhuizen
Domein Doorsturen
Nieuws
Helpdesk
Contact
Meer
Mijn Account
Login
Registreer
Wachtwoord vergeten?
Categorieën
Administratief
19
Algemene vragen
14
Domeinnaam en DNS
60
E-mail
48
Instructiefilmpjes
9
Webhosting
46
Website bouwen
24
Categorieën
Administratief
(19)
Algemene vragen
(14)
Domeinnaam en DNS
(60)
E-mail
(48)
Instructiefilmpjes
(9)
Webhosting
(46)
Website bouwen
(24)
Support
Mijn helptickets
Nieuws
Helpdesk
Downloads
Server status
Open een helpticket
Zoeken
5 artikels
Betaling
3 artikels
Pakketten
artikelen
Extra kosten omdat mijn domein in quarantaine staat
Het kan voorkomen dat een domeinnaam in quarantaine is geplaatst als de uiterste betaaldatum van...
Extra webruimte pakket
Indien je mail- of webruimte te klein wordt dan kun je het pakket upgraden naar een groter...
Hoe bepaal ik welk pakket ik nodig heb?
Wij bieden verschillende pakketten aan bij de domeinnamen.Het domein doorstuurpakket, dit houdt...
Hoe betaal ik mijn domeinnaam?
Tijdens de registratie van je domeinnaam krijg je de keuze voor betaling via de paymentprovider...
Hoe zeg ik mijn domeinnaam en/of hostingpakket op?
In je account kun je aangeven of je de domeinnaam of het pakket wel of niet automatisch wenst te...
Kan ik het bedrag rechtstreeks overmaken?
Ja, je kunt betalen via een overboeking aan Internet-Meesters IBAN: NL75 KNAB 0257 1290 65 BIC :...
Kan ik ook alleen een webruimte afnemen?
Ja, bij ons is het afnemen van webruimte ook mogelijk als je al een domeinnaam hebt.Ga hiervoor...
Krediet - Tegoed in je account - Factuur automatisch betalen
Ieder jaar ontvang je enkele E-mails ter herinnering dat de verlenging van de domeinregistratie...
Overeenkomst over domeinregistratie mag stilzwijgend worden verlengd?
Overeenkomst over domeinregistratie mag stilzwijgend worden verlengd ICT-recht -...
Veilig bestellen
Veilig bestellen bij Domein-Direct.nl verloopt via een beveiligde verbinding https (ssl)Hoe kan...
Waarom krijg ik voor elke domeinnaam een aparte factuur?
Per aanvraag wordt een factuur aangemaakt. Bestel je meerdere dezelfde domeinnamen tegelijkertijd...
« Terug
Support
Mijn helptickets
Nieuws
Helpdesk
Downloads
Server status
Open een helpticket
×
Sluiten
Laden...
×
Kies taal
Nederlands
English
Kies valuta
€ EUR
$ USD
Wachtwoord genereren
×
Voer een getal tussen 8 en 64 in voor de wachtwoordlengte
Wachtwoordlengte
Gegenereerd wachtwoord
Nieuw wachtwoord genereren
Copy