Afhandeling support tickets

Wij streven ernaar om binnen 24 uur een reactie geven op je vraag. In het weekend kan dit iets langer duren.

De beste manier waarop je snel antwoord mag verwachten is om je vraag te stellen via het ticketingsysteem. Alle vragen worden gemeld en vastgelegd en vervolgens door ons beantwoord. 

Je kunt een nieuw ticket aanmaken door in te loggen in je account bij Domein-Direct. In de menubalk onder het kopje Support klik je dan op 'Maak een helpticket aan'.  Antwoorden worden automatisch in jouw account getoond en je krijgt hiervan een mail.

Je kunt ook een mail sturen naar support@domein-direct.nl om automatisch een helpticket aan te maken. Voorwaarde daarbij is wel dat je het e-mailadres gebruikt wat bij ons bekend is. Wordt dit adres niet herkend dan ontvang je daarvan een melding. Gebruik het adres wat je ook gebruikt om in te loggen bij Domein-Direct.nl.


 

 

  • support, ondersteuning, ticketingsysteem, vragen stellen
  • 1 Gebruikers die dit nuttig vonden
Was dit antwoord nuttig?

Gerelateerde artikelen

Hoe wijzig ik de houder van mijn domeinnaam op het internet?

De gegevens die je opgeeft bij het aanmaken van je account worden gebruikt bij de registratie van...

Ik heb allerlei gebruikersnamen en wachtwoorden, hoe zit dat nou?

Zodra je een account hebt aangemaakt en een domein, hostingpakket, website of server hebt...

Ik wil het e-mailadres waarmee ik sta ingeschreven veranderen.

Dat kan. Je kunt al je gegevens wijzigen via je persoonlijke account pagina.In het menu klik je...

Ik wil mijn adres wijzigen

Ik wil mijn adres wijzigen, hoe doe ik dat?Ga naar Mijn account en login met je account gegevens....

Extra webruimte pakket

Indien je mail- of webruimte te klein wordt dan kun je het pakket upgraden naar een groter...