Wat moet ik doen als de SMTP server van mijn internet provider geen andere email adressen via hun SMTP ondersteunt?

Voorbeeld:

Inkomende mailserver (POP3/IMAP):
Uitgaande mailserver (smtp):
Gebruikersnaam:
SPAM-filter:
Anti-virusscanner:
mail.uwdomeinnaam
mailserver van uw provider
mailboxnaam@uwdomeinnaam
Aan
Aan

Wilt u geen gebruik maken van de smtp server van uw provider, gebruik dan mail.uwdomeinnaam *

* Vaak blokkeerd uw kabelprovider poort 25 voor uitgaande mail van andere domeinnamen.
Hiervoor is een alternatieve poort 587 beschikbaar. Wijzig 25 in 587, schakel TLS indien nodig en stel in dat voor de uitgaande mail dezelfde account gegevens worden gebruikt als voor de inkomende mail.

Was dit antwoord nuttig?

Lees ook

Hoeveel e-mailadressen kan ik aanmaken?

U kunt bij het e-mail en totaal pakket een onbeperkt aantal e-mailadressen aanmaken.

Wat is een catch-all emailadres?

Een catch-all emailadres houd in dat u alles voor @domeinnaam.nl kunt plaatsen, dit komt dan toch...

Mail wordt als spam gezien in Hotmail

Ook als je mailing aan de voorwaarden voldoet kan het voorkomen dat het in het spamfilter terecht...

Wat zijn mijn IMAP instellingen?

Als u IMAP wilt gebruiken gebruikt u het accounttype IMAP in plaats van POP3..De naam van de...

KPN smtp

Verzenden:     Authenticated (voor mobiele en vaste aansluitingen):         Server:...