Tijdens de aanvraag wordt mij gevraagd naar een e-mailadres.

Hier vult u een e-mailadres in die u op dit moment al in gebruik heeft.

Dit E-mailadres is voor uw account heel belangrijk omdat het als enige contactadres wordt gebruikt. De inloggegevens worden hier naartoe verzonden zodat u kunt inloggen op uw accountpagina en uw ftp account. Ook ontvangt u hierop de meldingen in geval van problemen bij b.v. overschrijding van ruimte of bij een aankomende verlenging van uw domeinnaam en/of pakket.

Bij wijziging of stopzetting van dit E-mailadres dient u dit  z.s.m. in uw account aan te passen.

  • 0 Gebruikers die dit nuttig vonden
Was dit antwoord nuttig?

Lees ook

Ik heb de verkeerde domeinnaam aangevraagd wat nu?

Tijdens de registratieproces wordt er aan u gevraagd of alle gegevens correct zijn en of er geen...

ICANN

Bij registratie van (top level) domeinen is het mogelijk dat u een E-mail ontvangt van ICANN...

Waarom kan ik geen domeinnaam registreren met een postbus adres?

Het gebruik van een postbus adres wordt niet goedgekeurd door de registrars van de domeinnamen...

Office 365 settings

Office 365 (Let op, dit wijkt soms nog gedeeltelijk af - neem de instellingen dan ook niet...

Hoelang duurt het voordat mijn domeinnaam geregistreerd is?

De registratie van een domeinnaam is geheel geautomatiseerd en duurt ongeveer 10 minuten, de...