Afhandeling support tickets

Wij vinden het belangrijk dat we  binnen 24 uur een reactie geven op al uw vragen via ons support ticket systeem. Dit systeem wordt gebruikt om ook antwoorden te geven op al uw vragen.
Voor Domein-direct is het een manier om verbeteringen aan te brengen op onze diensten en producten en voor u als klant om snel geholpen te worden.
  • 1 Gebruikers die dit nuttig vonden
Was dit antwoord nuttig?

Gerelateerde artikelen

 Interne verhuizing van domeinnamen

Momenteel zijn wij bezig met het intern verhuizen van domeinnamen ter verbetering van onze...

 Ik wil iemand van Domein-Direct.nl spreken. Waar kan ik jullie telefoonnummer vinden?

Voor telefonisch contact kunt u bellen naar 073-8505242.

 Hoe zeg ik mijn domeinnaam op?

U hoeft uw domeinnaam vooraf niet op te zeggen. U ontvangt van Domein-direct een bericht dat uw...

 Telefonische support

Klanten service: 073-8505242 .Wij zijn elke werkdag van 09.30 tot 17.00 uur bereikbaar.Met onze...

 De door mij gestelde vraag wordt niet snel genoeg beantwoord.

Alle vragen worden binnen 1 werkdag beantwoord. In het weekend worden ook vragen beantwoord,...