Afhandeling support tickets

Wij vinden het belangrijk dat we  binnen 24 uur een reactie geven op al uw vragen via ons support ticket systeem. Dit systeem wordt gebruikt om ook antwoorden te geven op al uw vragen.
Voor Domein-direct is het een manier om verbeteringen aan te brengen op onze diensten en producten en voor u als klant om snel geholpen te worden.

  • 1 Gebruikers die dit nuttig vonden
Was dit antwoord nuttig?

Lees ook

Hoe wijzig ik de houder van mijn domeinnaam op het internet?

Op onderstaande link kan je het formulier "Aanvraagformulier wijziging domeinnaamhouder"...

Telefonische support

Klanten service: 073-8505242 .Wij zijn elke werkdag van 09.30 tot 17.00 uur bereikbaar.Met onze...

Ik ben mijn wachtwoord kwijt, kunnen jullie mij een nieuwe sturen?

Alle benodigde wachtwoorden kan je zelf aanmaken en/of wijzigen. Log hiervoor in op je account...

De door mij gestelde vraag wordt niet snel genoeg beantwoord.

Alle vragen worden binnen 1 werkdag beantwoord. In het weekend worden ook vragen beantwoord,...

Hoe zeg ik mijn domeinnaam op?

U hoeft uw domeinnaam vooraf niet op te zeggen. U ontvangt van Domein-direct een bericht dat uw...