Afhandeling support tickets

Wij vinden het belangrijk dat we  binnen 24 uur een reactie geven op al uw vragen via ons support ticket systeem. Dit systeem wordt gebruikt om ook antwoorden te geven op al uw vragen.
Voor Domein-direct is het een manier om verbeteringen aan te brengen op onze diensten en producten en voor u als klant om snel geholpen te worden.
  • 1 Gebruikers die dit nuttig vonden
Was dit antwoord nuttig?

Gerelateerde artikelen

 De door mij gestelde vraag wordt niet snel genoeg beantwoord.

Alle vragen worden binnen 1 werkdag beantwoord. In het weekend worden ook vragen beantwoord,...

 Ik heb allerlei gebruikersnamen en wachtwoorden, hoe zit dat nou?

Om alles te kunnen doen met je domein heb je de volgende sets van gegevens nodig:1. Account...

 Ik ben mijn wachtwoord kwijt, kunnen jullie mij een nieuwe sturen?

Alle benodigde wachtwoorden kan je zelf aanmaken en/of wijzigen. Log hiervoor in op je account...

 Hoe wijzig ik de houder van mijn domeinnaam op het internet?

Op onderstaande link kan je het formulier "Aanvraagformulier wijziging domeinnaamhouder"...

 Ik wil iemand van Domein-Direct.nl spreken. Waar kan ik jullie telefoonnummer vinden?

Voor telefonisch contact kunt u bellen naar 073-8505242.