Afhandeling support tickets

Wij vinden het belangrijk dat we  binnen 24 uur een reactie geven op al uw vragen via ons support ticket systeem. Dit systeem wordt gebruikt om ook antwoorden te geven op al uw vragen.
Voor Domein-direct is het een manier om verbeteringen aan te brengen op onze diensten en producten en voor u als klant om snel geholpen te worden.

  • 1 Gebruikers die dit nuttig vonden
Was dit antwoord nuttig?

Lees ook

SSL

Let's Encrypt is een open certificaatautoriteit door de non-profit Internet Security Research...

Ik ben mijn wachtwoord kwijt, kunnen jullie mij een nieuwe sturen?

Alle benodigde wachtwoorden kan je zelf aanmaken en/of wijzigen. Log hiervoor in op je account...

Ik heb allerlei gebruikersnamen en wachtwoorden, hoe zit dat nou?

Om alles te kunnen doen met je domein heb je de volgende sets van gegevens nodig:1. Account...

Webmaster hulp

Domein direct biedt betrouwbare hosting met persoonlijke service en support. Als je hulp nodig...