Recente berichten

Pagina's: [1] 2 3 ... 10
1
Nieuws / DOMEINNAAM €0,- PER JAAR
« Laatste bericht door Domein-Direct Gepost op 24 juni 2019, 12:11:00 »
Aanbieding tot 1 juli een .nl domeinnaam €0,- als je een webhosting pakket afneemt.

Registreer een domeinnaam en webhosting en in uw winkelwagen ziet u dat de domeinnaam gratis is.

Een mooie start van de zomer.

Vgr,

Team Domein-Direct.nl
2
Nieuws / Suggesties voor een bedrijfsnaam of domeinnaam
« Laatste bericht door Domein-Direct Gepost op 1 juni 2019, 21:43:54 »
Domein-Direct is gestart met het automatisch genereren van domeinnaam-suggesties om u te helpen een juiste domeinnaam of bedrijfsnaam te kiezen.

Een bedrijfsnaam of domeinnaam dient als uw identiteit. Het kiezen van de perfecte naam die niet alleen pakkend, merkbaar en gemakkelijk te onthouden is, maar tevens ook beschikbaar is, is moeilijk.
Een creatieve bedrijfsnaam of domeinnaam-suggestie kan daarbij helpen.

Stelt zich voor: uw naam is Bert Peters en uw beroep is timmerman. Uw wilt een eigen bedrijf starten met een e-mailadres en website. Uw ideale domeinnaam (internetadres) is dan timmerman.nl maar helaas die naam is al bezet.

Een suggestie kan dan zijn:
timmermanpeters.nl  - uw beroep + achternaam
timmerman-peters.nl - met koppelteken
timmermanpeters.com - een andere extensie
timmerspecialist.nl - een vervanging
Peters-timmerwerken.nl
Peters-afbouw.nl

Bezoek https://www.domein-direct.nl en kijk welke naam voor u gevonden wordt.
Komt u er niet uit? Vraag dan onze specialisten om hulp.
3
Nieuws / 2019 is het jaar van de MKB’ers in e-commerce
« Laatste bericht door Domein-Direct Gepost op 25 februari 2019, 01:03:40 »
Webshops van kleinere retailers leggen het vaak af tegen het geweld van de grote spelers binnen de e-commerce. Grote retail-partijen als Bol.com, Coolblue en Marktplaats weten met hun ruime productaanbod veel marktaandeel te pakken. Mooi nieuws voor de e-com-statistieken natuurlijk, met veel online verkopen en mooie omzetten, maar in breder perspectief maakt dit het lastig voor nieuwkomers of ‘kleine webshops‘ een plaats in een overvol speelveld af te dwingen. Toch is er een kentering zichtbaar, zo signaleert Ingenico Group.

Onderzoek van de internationaal opererende payment service provider (psp) wijst uit dat mkb’ers in retail het steeds beter doen tegen de grote webshops. Zelfs zo goed dat Ingenico verwacht dat 2019 hét jaar wordt waarin kleine en lokale e-commerce bedrijven steeds verder terrein zullen veroveren op marktleiders. Onder meer door sterkere klantenbinding en persoonlijker service.

Het afgelopen jaar begon de verschuiving zich al af te tekenen. Uit het Europese onderzoek in opdracht van Ingenico Group naar het consumentengedrag rondom Black Friday, bleek dat de kleinere retailers uit eigen land het goed doen ten opzichte van de grote internationale merken.

Van de Black Friday-shoppers had 26 procent een voorkeur voor kleine, specialiseerde lokale winkels. Tweederde van de ondervraagde (64 procent) voor gevestigde Nederlandse merken. Daaruit maakte Ingenico vorig jaar al op dat kleinere ondernemingen zich steeds beter weren tegen de grote webshops dankzij een gerichter aanbod, betere service en betaalmogelijkheden voor nationale en internationale klanten. Die trend zet zich dit jaar voort, verwacht Ingenico.

Onderscheidend vermogen in aanbod, kwaliteit en service
De technologie stelt mkb-bedrijven tegenwoordig niet alleen in staat zich op de internationale markt te begeven. Maar zich binnen die cross-border-markt ook door aanbod, kwaliteit en service te onderscheiden. En dat lukt steeds beter, volgens Benoit Boudier, Managing Director, Small and Medium Businesses Europe bij Ingenico. “Het gaat allang niet meer alleen om prijs. Kleine en middelgrote bedrijven scoren beter dan de grotere spelers dankzij hun diepgaande kennis van product en klant, en hun persoonlijke service. Dit jaar verwachten we ook dat steeds meer e-commerce bedrijven groei in omzet kunnen realiseren via de sociale platforms zoals Twitter, Facebook en Instagram.”

Tips om als MKB nationaal en internationaal een rol te spelen
Boudier geeft mkb-retailers die ook een rol willen spelen op de nationale en internationale e-commerce markt nog drie tips mee.

1. Ken de lokale wet- en regelgeving
“Zorg er ten eerste voor dat je de wet- en regelgeving die van toepassing is op je business kent en toepast. Zo gaat medio september van dit jaar in Europa de Strong Customer Authentication-richtlijn van kracht onder de PSD2 richtlijn, om de digitale veiligheid van online transacties te vergroten. Veel webshops en retailers zijn daar nog niet klaar voor.”

2. ‘Feestdagen bieden kans voor kleinere ondernemer’
Ten tweede ziet Boudier dat piekverkoopdagen, als Black Friday, Sinterklaas en Kerstmis kleine webshops de mogelijkheid bieden hun bereik uit te breiden en nieuwe markten te betreden: “Uit ons Black Friday onderzoek komt naar voren dat veel shoppers sceptisch zijn over de echtheid van aanbiedingen en promoties van grote ketens en meer waarde hechten aan de uniciteit, authenticiteit en extra service van kleinere winkels.”

3. Verkoop via het mobiele kanaal
Als laatste wijst Boudier retailers op het belang van mobiele verkoop: “De nieuwe generatie shoppers is getrouwd met hun smartphone. Zorg er als mkb-webshop dus voor dat je klaar bent voor mobile-first scenario’s. Uit een eerder onderzoek van Ingenico blijkt dat 93 procent van de retailers mobiel wel belangrijk vindt, maar dat slechts 39 procent bewust gekozen heeft voor een mobile-first strategie. Met het bewustzijn zit het dus wel goed, nu de daadwerkelijke acties nog.”

Webmaster Domein-Direct.nl
Bron: internetkassa.nu
4
E-Commerce / Technologie die kleine bedrijven helpt, zelfs tegen de grote spelers
« Laatste bericht door Domein-Direct Gepost op 30 september 2018, 01:43:09 »
Er ontstaat een duidelijk gat tussen e-commerce reuzen zoals Bol.com en Marktplaats.nl en de kleine tot middelgrote bedrijven (MKB's) die met hen concurreren. Met behulp van nieuwe technologiediensten kunnen kleine en middelgrote bedrijven in de e-commerce de belangrijkste bedrijfsstatistieken identificeren en meten en zelfs op veel belangrijke gebieden het verschil maken.

Technologie heeft altijd een belangrijke rol gespeeld bij het nivelleren van het speelveld voor bedrijven. Die mogelijkheid versnelt in de online marktplaats van vandaag. Maar liefst één-op-vier gebruikers zullen een website verlaten als het meer dan vier seconden duurt om te laden. Denk daar eens over na. In minder tijd dan het lezen van deze paragraaf, zou maar liefst een kwart van uw klanten uw site kunnen verlaten.

Als u voor uw verkoop op uw website vertrouwt, moet u de volgende gebieden nauwlettend volgen.

Snelheidsindex. Veel e-commercebedrijven vertrouwen op maatregelen zoals Time to First Byte (TTFB) om ervoor te zorgen dat de siteprestaties up-to-date zijn. Hoewel dit belangrijk is voor het rangschikken van zoekresultaten, is TTFB niet de meest effectieve manier om de gebruikerservaring van de totale sitesnelheid te meten.

Bedrijfseigenaren moeten controleren hoe lang het duurt voordat de klant met de site begint. Snelheidsindex, de waargenomen tijd die nodig is om de volledige pagina te laden, is een beter middel om de snelheid van een site te meten. Studies bevestigen dat voor elke seconde die een e-commerce website nodig heeft om te laden, ongeveer zeven procent van de bezoekers de site zal verlaten. Bedrijfseigenaren kunnen hun snelheidsindex online controleren op webpagetest.org

Checkout snelheid. Hoewel de meeste bedrijfseigenaars de algemene sitesnelheid op een bepaalde manier controleren, houden enkele e-commercebedrijven hun e-mails specifiek bij op hun uitchecksnelheid. Zodra een klant heeft besloten om te kopen, moet het proces vanaf dat moment zo snel en eenvoudig mogelijk zijn om het verlaten van de kassa te voorkomen.

De gemiddelde afhandelingsratio voor uitchecken is al 67 procent. Laten we klanten geen extra redenen geven om af te zien van SMB-kassa's.

Time-outs en storingen. Wanneer time-outs optreden, kan een website beschikbaar zijn voor sommige bezoekers, maar niet voor anderen. Site storingen treden op wanneer een site volledig onbeschikbaar is voor alle bezoekers. Maar liefst 90 procent van de e-commercesites die we hebben onderzocht op een van de meest populaire e-commerceplatforms, heeft gemiddeld 26 time-outs gehad.

Simpel gezegd, tijdens elk van deze time-outs konden sommige bezoekers die deze sites probeerden te bereiken, niet binnen komen. Uitvallen doen zich vaak voor tijdens verkeerspieken die een serveroverbelasting of een infrastructuurfout kunnen veroorzaken. Deze uitval gebeurt vaak op het slechtst mogelijke moment voor e-commercebedrijven, zoals op sinterklaas en de kerstdagen.

Terwijl grote bedrijven personeel hebben dat zich op prestaties richt, heeft het gemiddelde MKB eenvoudigweg niet de middelen om aan deze prestaties te werken.

Heeft u een snelle website of webshop nodig, dan bent u bij Domein-Direct.nl aan het juiste adres, wij zorgen voor de middelen om u te laten concurreren.
Bekijk onze site https://www.domein-direct.nl voor de mogelijkheden.
5
Nieuws / Bedrijf starten vanuit een WW-uitkering
« Laatste bericht door Domein-Direct Gepost op 22 april 2018, 10:56:44 »
Deze informatie is geplaatst door: UWV | Centraal Bureau voor de Statistiek | Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid

Op deze pagina:
U begint uw bedrijf met de startperiode
U begint uw bedrijf met inkomstenverrekening
U begint uw bedrijf zonder WW-uitkering
Vraag UWV om een onderzoeksperiode voor u start met uw bedrijf
Lukt het niet met uw bedrijf? Vraag herleving aan van uw WW-recht
U heeft verschillende opties als u een bedrijf start vanuit de WW. Bij de startperiode en bij inkomstenverrekening houdt u een deel van uw WW als vangnet. In ruil daarvoor moet u wel solliciteren of uw uren opgeven aan UWV. U kunt uw WW ook direct stoppen en verdergaan als ondernemer. Lukt het toch niet met uw bedrijf, dan kunt u soms opnieuw WW aanvragen. Overleg wel eerst met UWV voor u start. Want het kan zijn dat u toestemming nodig heeft.

U begint uw bedrijf met de startperiode
Tijdens de startperiode kunt u zich volledig richten op de start van uw bedrijf. U heeft dan namelijk 26 weken lang geen sollicitatieplicht. U ontvangt in deze periode gewoon uw WW-uitkering, maar die is wel 29% lager. Vraag voor de startperiode altijd toestemming van UWV.
U kunt de startperiode alleen gebruiken als u nog geen bedrijf heeft. En duurt uw WW korter dan 26 weken, dan is uw startperiode natuurlijk ook korter.

Wat gebeurt er na de startperiode?
Dat hangt ervan af of u verder gaat met uw bedrijf. Doet u dat, dan krijgt u te maken met inkomstenverrekening. U moet dan uw uren opgeven aan UWV. Heeft u uw WW helemaal niet meer nodig? Dan kunt u uw uitkering natuurlijk ook stopzetten. Gaat u niet verder met uw bedrijf, dan kunt u misschien weer WW krijgen. Dat heet herleving van uw oude WW-recht.
U begint uw bedrijf met inkomstenverrekening
U moet dan alle uren doorgeven die u aan uw bedrijf besteedt. Dus niet alleen de uren waarmee u geld verdient. Maar ook uren voor bijvoorbeeld uw administratie of het vinden van klanten. UWV berekent met die uren een fictief inkomen. Dat fictieve inkomen gaat af van uw WW en dat blijft zo. U krijgt dus niet meer WW als u tijdelijk minder uren voor uw bedrijf werkt.
Voor inkomstenverrekening heeft u geen toestemming nodig van UWV. U kunt dus direct starten als ondernemer. Ook als u nog ander werk heeft of nog geen WW krijgt. Maar let op: voor de uren die u niet aan uw bedrijf besteedt, moet u nog steeds solliciteren. Kijk op uwv.nl voor een uitleg over het fictieve inkomen en voor een voorbeeldberekening.

Wat als u uw uren niet doorgeeft?
Geeft u uw uren niet op tijd door? Of geeft u niet al uw uren door? Dan kunt u gekort worden op uw uitkering. Of u krijgt een boete. En was uw WW achteraf te hoog? Dan moet u alles terugbetalen en u krijgt een boete.
Vind hier uw Inkomstenopgave en een uitleg over het invullen. Voor het invullen zelf moet u inloggen met uw DigiD.

Uw WW is gestart voor 1 juli 2015 en u start nu met een bedrijf
Voor u zijn de regels dan net iets anders. Voor u geldt namelijk niet de inkomstenverrekening. Maar urenkorting. Ook als u na de startperiode verder gaat met uw bedrijf. Verder gebruikt u een ander formulier om uw uren door te geven.

U begint uw bedrijf zonder WW-uitkering
Dan heeft u geen sollicitatieplicht meer. U hoeft ook niet door te geven hoeveel uren u aan uw bedrijf besteedt. U krijgt geen uitkering meer. Maar u houdt wel recht op WW. Dus stel dat het niet lukt met uw bedrijf, dan kunt u opnieuw WW aanvragen. Dat heet herleving van uw oude WW-recht. Gebruik dit formulier om uw uitkering te stoppen.

Vraag UWV om een onderzoeksperiode voor u start met uw bedrijf
U krijgt dan de tijd om uw idee voor een bedrijf te onderzoeken. En om u voor te bereiden op het ondernemerschap. Een onderzoeksperiode duurt maximaal 6 weken. U hoeft dan niet te solliciteren en u houdt uw WW. Begint u toch maar niet met een bedrijf? Dan gelden voor u weer de gewone rechten en plichten voor een WW-uitkering. Lees meer over de onderzoeksperiode op uwv.nl.

Lukt het niet met uw bedrijf? Vraag herleving aan van uw WW-recht
Dit kan als u stopt met uw bedrijf terwijl u nog recht heeft op WW. U moet dan wel weer solliciteren. Lees alle voorwaarden voor herleving op uwv.nl.
Wisseling arbeidspositie
Aantal personen dat een kwartaal eerder geen betaald werk had, hiernaar zocht en direct daarvoor beschikbaar was (werkloze beroepsbevolking) en in het lopende kwartaal werkt als zelfstandige.

Webmaster Domein-Direct.nl
6
Security / HSTS uit uw browser verwijderen (Anders blijft uw site laden via SSL)
« Laatste bericht door Domein-Direct Gepost op 19 februari 2018, 21:16:47 »
Als u HSTS op uw site heeft ingeschakeld, moet u deze wissen uit uw browser nadat u deze opnieuw hebt uitgeschakeld. Anders blijft uw site laden via SSL.

In Chrome:

Typ in de adresbalk "chrome: // net-internals / # hsts".
Typ de domeinnaam in het tekstveld onder "Domein verwijderen".
Klik op de knop "Verwijderen".
Typ de domeinnaam in het tekstveld onder "Query-domein".
Klik op de knop "Query".
Uw antwoord moet "Niet gevonden" zijn.
Safari:

Sluit Safari.
Verwijder het bestand ~ / Bibliotheek / Cookies / HSTS.plist.
Open Safari opnieuw.
7
Nieuws / Cryptocurrency voor Domeinnaam en Hosting.
« Laatste bericht door Domein-Direct Gepost op 18 februari 2018, 14:24:39 »
Domein direct is de eerste grote domeinregistrar die cryptocurrency accepteert als betaalmiddel.

Wij bieden naast Ideal, PayPal, Visa en Mastercard ook de Nano cryptocurrency als betaal mogelijkheid aan.

U kunt Nano gebruiken om domeinen, webhosting, SSL-certificaten te kopen. Nu tijdelijk met 10% korting.
8
E-Commerce / Zo overleeft je webwinkel het eerste jaar
« Laatste bericht door Domein-Direct Gepost op 10 oktober 2017, 20:31:30 »
Het hebben van een webwinkel is geen garantie voor succes. Veel online winkels sluiten binnen een jaar na de oprichting. Hoe zorg je er als ondernemer voor dat jouw webshop de concurrentieslag overleeft?

Consumenten vinden steeds makkelijker de weg naar online shoppen. Ondanks deze nieuwe bloeiperiode voor webshops blijkt dat al snel het kaf van het koren gescheiden wordt. Van de 10.088 webwinkels die hun deuren openden in 2013 zijn er op dit moment nog 6692 actief, becijferde de aanbieder van kredietrapporten Creditsafe op verzoek van het FD.
Concurrentie
Wijnand Jongen van branchevereniging Thuiswinkel.org ziet die trend ook. "De afgelopen jaren krijgen steeds meer bedrijfjes moeite om het hoofd boven water te houden. De concurrentie is knoepertjehard. De markt zit gewoon niet te wachten op de zoveelste elektronica- of babykledingwinkel", zegt hij in het FD.

Maar wat maakt een webshop nou echt succesvol? "Daar is geen sluitend antwoord op", zegt Martijn Kooij, internetmarketingspecialist van boozd. "Belangrijk is echter dat je altijd goed vindbaar bent. Dat kun je onder meer bereiken met SEO (zoekmachineoptimalisatie) en door andere kanalen, zoals Beslist.nl, in te zetten. Ook kun je in Google hoger komen te staan als je je webshop responsive maakt, dus geschikt voor tablet en andere mobiele apparaten." Daarnaast kun je gebruik maken van mogelijkheden zoals Admarkt van Marktplaats om meer bezoek naar je site te genereren.

Goede mix
Van bezoekers kopers maken en van kopers klanten maken, dat is het doel. "Het gaat in jouw webshop om een goede mix", zegt Kooij. "Zorg voor een goed ingekaderde doelgroep, een duidelijke positionering en een heldere presentatie die aansluit op je positionering. Je wil de goedkoopste zijn, een breder assortiment aanbieden of juist bijzondere, specifieke producten aanbieden. Het is zeker niet de bedoeling om een generieke webshop aan het brede aanbod toe te voegen."

Een sterke webshop moet in elk geval aan de volgende voorwaarden voldoen:
Zorg voor toegankelijke, goed werkende winkelsoftware. Een heldere template en goede layout maakt het makkelijk voor klanten om te navigeren en te kopen.
Vermeld duidelijk contactgegevens op de website. Dit wekt vertrouwen bij je koperspubliek, dat soms graag telefonisch of via de mail geïnformeerd wil worden.
Zorg voor een heldere en eerlijke productomschrijving met goed fotomateriaal. 'What you see is what you get!' Zonder deze ondersteunende informatie verkoopt jouw product of dienst zichzelf niet.
Verwaarloos je klantenservice niet. Behandel emails zo snel mogelijk en laat (potentiële) klanten weten dat hun vraag of verzoek is gehoord.

Retourproblemen
Internetondernemers met een webshop willen vooral bezig zijn met waar ze goed in zijn. Een steeds grotere valkuil voor webshops is echter de toenemende hoeveelheid retour gekomen artikelen. Nederlanders zijn kieskeurig, erg op de prijs en hebben zich inmiddels het recht toegeëigend om producten ook naar webshops terug te kunnen sturen als ze niet 100 procent tevreden zijn.
Een oplossing kan zijn om een tussenpersoon erbij te betrekken. Zo richtte Bol.com twee jaar geleden Plaza op, een platform binnen de website waar derden hun spullen kunnen verkopen. Oprichter Daniël Ropers in het FD: "Wij nemen alle zaken voor onze rekening waarin wij goed zijn: van betaling tot logistiek, en geven de winkelier op die manier de mogelijkheid zich te concentreren op hetgeen hem uniek maakt."
9
Domeinregistratie / De .shop-domeinnaam
« Laatste bericht door Domein-Direct Gepost op 10 oktober 2017, 20:28:40 »
Voor webshop eigenaren
Dat webshopeigenaren staan te popelen om de nieuwe extensie, heeft vooral te maken met de verzadiging van extensies als .nl en .com. Verkoop je zonwering, dan kom je er al snel achter dat zonwering.nl, zonwering.com en zonwering.net bezet zijn. Dit maakt het met name voor beginnende webshopeigenaren een stuk lastiger om de gewenste domeinnaam te registreren. De .shop-extensie biedt nieuwe kansen: je bent nu in de gelegenheid om zonwering.shop te registreren.
 
Alexander Juwelier kon de gewenste domeinnaam wel met een .nl-extensie registreren. "De website van onze winkel en webshop heeft een specifieke naam waarmee we bij klanten al een goede reputatie hebben opgebouwd. Vooral voor nieuwe webshops of webshopeigenaren die meer naamsbekendheid willen, zien we de voordelen van deze extensie." Met een .shop-extensie maak je namelijk direct duidelijk dat het om een winkel gaat. Klanten en websitebezoekers zien alleen al aan de naam dat ze bij jouw onderneming producten of diensten kunnen kopen.
 
Omdat de extensie het nut van je website duidelijk maakt, kan dit positief van invloed zijn op de doorklikratio van mensen die via zoekmachines als Google rondkijken. Iemand die zich online oriënteert om iets te kopen is misschien sneller geneigd om op jouw bedrijfsnaam te klikken wanneer dit een .shop-extensie bevat, omdat het dicht bij zijn intentie staat. Wanneer mensen vaker op jouw website klikken dan op die van je concurrenten, kan dat voor zoekmachines als Google een signaal zijn om jouw website hoger in de zoekresultaten te plaatsen.
 
Bescherm je merk
Heb je al een ijzersterke domeinnaam voor jouw winkel, ook dan kan het de moeite lonen om over een .shop-extensie na te denken. De extensie levert nieuwe domeinnamen, wat weer concurrenten met zich mee kan brengen. Verkoop je bijvoorbeeld diverse computer- en hardwareproducten onder computer.nl? Wanneer je ook computer.shop registreert en deze door laat sturen naar je .nl-domein, verlies je geen klanten die bekend zijn met jouw bestaande domeinextensie. Ook bescherm je jouw merk eenvoudig tegen concurrenten die op jouw succes willen meeliften.
 
Eigenaren van fysieke winkels
Je hoeft geen webshop te bezitten om van een .shop-extensie gebruik te maken. Den Elzen Schoenmode heeft voor de schoenenwinkel een informatieve website met een .nl-extensie waarop de openingstijden, collectie en contactgegevens zijn weergegeven. "Een .shop-extensie kan absoluut benadrukken dat het hier om een winkel gaat. De extensie is natuurlijk pas net verkrijgbaar, maar we zijn benieuwd hoeveel mensen direct op een .shop-extensie gaan zoeken. Wordt dit veelvuldig gedaan, dan is die extensie ook zeker toepasbaar op fysieke winkels." Dat de extensie met name voor webshops een schot in de roos is, bevestigd Den Elzen Schoenmode. "Als we in de toekomst een webshop gaan starten, dan zullen we zeker een .shop-extensie overwegen."
 
De .shop-domeinnaam een goed alternatief voor .nl?
Voor (web)winkeleigenaren die net starten of meer naamsbekendheid willen genereren, is de .shop-extensie absoluut een goede keuze. Je bent nu in de gelegenheid om de gewenste naam die met bijvoorbeeld een .nl-extensie al bezet is, alsnog te registreren met .shop. Bovendien benadruk je met deze extensie nog eens extra dat je producten of diensten verkoopt.
Heb je al een website voor jouw winkel die bekend is onder je publiek, dan is het zonde om de domeinextensie te veranderen. Je kunt een .shop-extensie dan gebruiken om je merk te beschermen en klanten naar je huidige .nl-domein door te sturen.
10
Domeinnaam / Bedrijf naar jezelf vernoemen loont
« Laatste bericht door Domein-Direct Gepost op 5 september 2017, 14:58:10 »
Mocht je nog nadenken over een naam voor je onderneming, overweeg dan je eigen naam eraan te koppelen. Ondernemingen die vernoemd zijn naar de oprichter leveren namelijk betere resultaten dan bedrijven met een andere naam.

Dit blijkt uit een rapport van drie onderzoekers aan de Duke University Fuqua School of Business. Volgens hen kan het verschil met andere bedrijven oplopen tot een 3 procent hoger rendement op het totale vermogen, zo schrijft NU.nl.

Het kiezen van de eigen naam voor de naam van het bedrijf, kan verschillende beweegredenen hebben. Maar het leidt ook tot enkele veranderingen in hoe een bedrijf wordt gerund. Als immers de naam van de eigenaar in de weegschaal wordt gelegd, dan loopt die gelijknamige ondernemer meer risico wanneer hij zijn afspraken niet nakomt. Ook kan het resultaat van de onderzoekers te herleiden zijn uit de hypothese dat betere ondernemers eerder hun bedrijf naar zichzelf vernoemen dan ondernemers die minder sterk zijn in hun vak.

Bedrijf naar jezelf vernoemen wel zo verstandig?
Nu blijft natuurlijk de vraag of het slim is om je bedrijf naar jezelf te vernoemen. Zo blijkt een makkelijke naam juist weer gunstig voor investeerders. Daarnaast zet je dus niet alleen je bedrijfsreputatie maar ook die van jouzelf op het spel. Wat als je onderneming bijvoorbeeld failliet gaat of betrokken raakt bij een schandaal? Of wat als jij als persoon juist iets verkeerd doet, wat voor invloed heeft dat op het imago van je bedrijf?

Check hier of je naam nog vrij is https://www.domein-direct.nl/mydomainchecker.php
Pagina's: [1] 2 3 ... 10