Auteur Topic: Wat moet ik doen als de smtp server van mijn internet provider geen andere email  (gelezen 6814 keer)

Domein-Direct

  • Forumbeheerder
  • Senior
  • *****
  • Berichten: 271
  • Karma: 0
    • E-mail
U kunt voor het verzenden van email ook de mailserver van domein-direct gebruiken, deze is beveiligd en behoeft wat meer instellingen als de normale procedure; onderstaand vindt u een beknopte uitleg over het instellen van uitgaande e-mail via de mailserver van uw domeinnaam.

Bij het aanmaken van uw emailadres heeft u een aantal gegevens ontvangen, dit zijn de gebruikersnaam en wachtwoord.

Bij smtp server kunt u mail.domein-direct.nl invoeren.

Als u dat heeft ingevoerd in outlook en u heeft de wizzard doorlopen dan klikt u in outlook op extra, gevolgd door accounts; u krijgt een overzicht van de door u ingevoerde emailadressen. Selecteer het emailadres waarmee u de smtp van uw eigen domeinnaam wilt gebruiken en klik op eigenschappen aan de rechterkant, u krijgt een klein scherm met tabbladen bovenin, selecteer hier servers.

Selecteer nu: voor deze server is verificatie vereist en klik dan op instellingen, in het nieuwe venster wat opent selecteert u aanmelden met, nu kunt u de 2 invoervelden: de accountnaam (uw aangemaakte pop3 emailadres) en het wachtwoord (deze heeft u gelijk met het emailadres opgegeven)) invullen. Als u nu op OK druk en de vensters weer afsluit dan kunt u mail verzenden met de mailserver van domein-direct.

« Laatst bewerkt op: 27 september 2008, 19:39:01 door Domein-Direct »