Auteur Topic: Betere website titel en beschrijving maken.  (gelezen 3510 keer)

Domein-Direct

  • Forumbeheerder
  • Senior
  • *****
  • Berichten: 270
  • Karma: 0
    • E-mail
Betere website titel en beschrijving maken.
« Gepost op: 20 februari 2012, 01:12:47 »
1. Houd u aan karakter grenzen
Title-tags zijn van cruciaal belang omdat zoekmachines niet alleen gebruiken bij het bepalen wat een web
pagina gaat over, maar ze ook verschijnen in de zoekresultaten als de eerste lijn "titel" van uw vermelding. Denken
van de title-tags meer als een "titel Trefwoordtag" en omvatten trefwoorden die gebruikers waarschijnlijk zou zoeken
voor om de inhoud te vinden op die pagina. Houd ze kort en krachtig. Zij zijn het eerste wat mensen
zoeken naar uw site te zien, en kan nooit meer dan limiet van Google van 69 karakters,
inclusief spaties.
Beschrijving tags vlak achter title tags in belang. Elke zoekmachine zorgt voor een
bepaald aantal tekens (inclusief spaties) moet worden getoond onder je pagina titel, op zoek naar
resultaten aanbiedingen. Deze bits van uw webpagina die worden weergegeven in de zoekresultaten staan ​​bekend als
"Snippets." Beschrijving tags zal vaak de tekst zoekmachines worden ervoor kiezen om weer te geven als uw
fragment, en kan een grote impact hebben uw zoekverkeer. Het schrijven van uw description tag te zijn
volledig binnen de grenzen van Google betekent dat je controle over wat verschijnt. Streef naar een die
tussen de 100 en 156 tekens-, zodat het zowel goed leest, en past goed.

2. Gebruik uw zoekwoorden
trefwoorden die in uw titel en beschrijving vertelt uw doelgroep deze pagina is wat
ze zoeken. Gebruikers die zoeken naar bepaalde woorden zal uiteraard eerst onderzoeken paginatitels,
maar als ze nog steeds niet kan bepalen welke de beste website hun behoeften richt, zij dan terecht bij de
meest relevante pagina beschrijvingen. Door het plaatsen van 1 tot 3 zoekwoorden in zowel uw titel en beschrijving
(Die in het vet verschijnen in de description tag als ze overeenkomen met de zoekterm), bent u verzekerd
zoeken gebruikers dat uw site niet in hun resultaten per ongeluk, maar omdat het is wat ze zijn
zoekt. Je moet altijd schrijven ze, en de pagina ze op, met 1 tot 3 zeer specifieke
trefwoorden of sleutelwoorden die ook gebruikt worden in de inhoud van die pagina.
De titel en description tags moet altijd specifiek bij de pagina zijn ze zijn ingeschakeld en bevatten belangrijke
woorden of zinnen ook te vinden op de pagina kop en de eerste een of twee alinea's van die
pagina. Google vergelijkt woorden en zinnen in uw titel tag en description tag met pagina
content te zijn dat ze zijn "relevant zijn." Het zal je tags negeren als ze niet zijn.

3. Schrijf met flair, maar juist
Uw primaire doel is het schrijven van iets dat verleidt mensen om door de klikken om uw website uit
uw vermelding in Google. De labels moeten aandacht krijgt, en nauwkeurige beschrijving
van wat gebruikers kunnen verwachten te vinden op de desbetreffende pagina. Een gemakkelijke manier om dit te doen is om uw
title en description tags weerspiegelen de eerste paragraaf van de pagina zijn, maar korter zijn:
beknopter en meer dramatische.