Auteur Topic: Met Facebook uw website promoten  (gelezen 4467 keer)

Domein-Direct

  • Forumbeheerder
  • Senior
  • *****
  • Berichten: 271
  • Karma: 0
    • E-mail
Met Facebook uw website promoten
« Gepost op: 20 februari 2012, 01:01:47 »
Facebook is een van de beste Social Networking sites voor website promotie. U kunt rekenen op een grote stijging in uw website business van het effectieve gebruik van Facebook. Deze gids zal u helpen de ontwikkeling van uw Facebook-account om te beginnen met het sturen van meer verkeer naar uw site.

Vele malen, zal de vooruitzichten komen naar uw Facebook-pagina voor het bezoeken van uw website, dus het is belangrijk om een ​​goede eerste indruk. De plaats waar u uw bedrijf imago naar uw klanten en prospects: uw Facebook-pagina moet het kernpunt voor het merk van uw bedrijf zijn. Dit is uw kans om de wereld te laten zien wat je bedrijf allemaal om draait.

Veel mensen gaan naar Facebook om verbinding te maken familie en vrienden en mensen die ze niet hebben gezien in een lange tijd. Er zijn spelletjes te spelen, gekke cadeaus om te geven en allerlei andere "Fun" dingen te doen. Echter, hier zijn vele manieren die Facebook kan worden gebruikt om uw bedrijf te promoten ook. Ten eerste, hoewel Facebook heeft de mogelijkheid van het creëren van een zakelijke rekening, is het beter voor u om het opzetten van een persoonlijk profiel voor jezelf die uitsluitend zal worden gebruikt voor het doel van het promoten van uw bedrijf. De reden hiervoor is dat een Business account Facebook beperkt functionaliteit.

Volgens de beschrijving van Business Accounts, Facebook zegt:
"Business-accounts zijn bedoeld voor mensen die willen alleen maar om de site te gebruiken om pagina's en hun advertentie campagnes te beheren. Om deze reden, zakelijke rekeningen niet dezelfde functionaliteit hebben als persoonlijke accounts. Een zakelijke account hebben beperkte toegang tot informatie op de site. Een individu met een zakelijke rekening kan alle pagina's en Sociaal Advertenties die ze hebben gemaakt te bekijken, maar ze zullen niet in staat zijn om de profielen van gebruikers te bekijken op de site of andere inhoud op de site die niet leven op de pagina's die ze beheren. In Bovendien, zakelijke rekeningen niet kan worden gevonden op zoek en kan niet verzenden of ontvangen vriend verzoeken. "

Het instellen van uw profiel
Het is zeer belangrijk dat u zich vertrouwd met Facebook's termen van rechten en verantwoordelijkheden om ervoor te zorgen dat u hun regels volgen. Bijvoorbeeld, Facebook heeft een beleid dat geen mensen in staat stellen om meerdere accounts te behouden. Daarom, als u al een persoonlijke account, dan moet u ofwel het opzetten van de onderneming profiel onder de naam van iemand anders in uw bedrijf dat niet al een account met Facebook of af te zien van het gebruik van uw persoonlijke account voor iets anders dan het bevorderen van uw bedrijf.

Als je eenmaal een account hebt aangemaakt voor uw bedrijf, vul je profiel zo volledig mogelijk in. Dit is uw beste reclame en helpt u begint met uw merk vast te stellen. Zorg ervoor dat u en ook uw contactgegevens samen met uw persoonlijke website of blog URL. U kunt een beroeps-of business casual hoofd geschoten van jezelf als uw belangrijkste profielfoto om toe te voegen aan uw professionele imago en zet een persoonlijk tintje op uw pagina. Als je draagt ​​een uniform al van de tijd, kunt u uw uniform te dragen voor uw profiel foto. Vergeet niet je bent je merk zo u wilt aandacht besteden aan alle details die zal helpen bij het opbouwen van uw merk.

Zorg ervoor dat u inhoud die uw merk strategie zal voortbouwen op te nemen. Dit omvat:
• Regelmatig bericht bruikbaar links, suggesties en mededelingen
• Het kiezen van een profiel beeld dat van uw bedrijf branding portretteert, en is gemakkelijk te herkennen
• plaatsen van foto's die uw bedrijf de "persoonlijkheid" te vertegenwoordigen (denk eraan, mensen kopen van mensen, dus met foto's van uzelf of uw medewerkers)
• Stimuleren van uitwisseling en interactie tussen uw Facebook-aanhangers
• Snel reageren op feedback op een professionele manier

Het beheren van uw instellingen
Zodra u uw profiel beginnen, moet je in de instellingen van uw Facebook-account en uw voorkeuren die u in staat om onderdelen van je profiel prive te stellen. Zo kunt u persoonlijke foto's er voor uw vrienden en familie om te zien dat je niet wilt dat clients te zien. U heeft de mogelijkheid om uw voorkeuren in te stellen, zodat alleen die u in staat zullen deze persoonlijke informatie te zien. Je hebt ook de mogelijkheid om te voorkomen dat anderen posten op uw pagina, of om updates te houden van anderen op de pagina's worden weergegeven als een post op de jouwe. Je wilt niet de kans van iets ongepaste die op uw Facebook-pagina te maken.

Vervolgens bij het opzetten van uw pagina, Facebook biedt 20 + pagina's van toepassingen, zoals de Blog RSS Feed Reader Ap, die u kunt aanpassen om te kijken als een mini-versie van uw werkelijke blog of webpagina, die u toelaat om feeds te integreren van uw bedrijf blog als je er een hebt en aan andere sociale netwerksites accounts die u hebt ingesteld. Gebruik de informatie het tabblad van je profiel om links te bieden naar specifieke pagina's op uw website zoals uw contactformulier of producten en diensten pagina, samen met informatie over hoe uw lezers kunnen zich abonneren op uw blog of nieuwsbrief.

Begin Netwerken!
Allison Driscoll's 8 Essentiële Apps voor Facebook Uw Brand De pagina omvat 15 essentiële stappen die zijn relatief eenvoudig, maar zal u toelaten om uw succes te maximaliseren hebben met het gebruik van Facebook om de website te promoten:
1. Vanity URL: Nu dat u uw Facebook gekregen aan de slag kunt bereiken en te verbinden met potentiële klanten en zakelijke relaties. Facebook is lid geworden van Vanity URL functie die u kunt gebruiken om web-adres dat is specifiek voor uw pagina aan te maken, is statisch en kan gebruikt worden om anderen te helpen vinden uw profiel gemakkelijker te maken.
2. U kunt uw Social Networking URL's in de handtekening lijn op al uw e-mails en gepubliceerd op uw website. Bovendien kunt u beschikken over deze unieke URL op al uw zakelijke levert, zoals visitekaartjes en briefpapier.
3. Zoekfunctie: Gebruik de zoekfunctie aan de bovenkant van uw Facebook-pagina's, met behulp van de belangrijkste termen als Business Networking, Business Marketing, intellectuele eigendom en zo verder te zoeken naar mensen en bedrijven in uw branche dat je verbinding kunt maken met. Een lijst zal genereren met mensen, pagina's, Groepen, toepassingen, Events, Web Resultaten, berichten van vrienden en berichten van Iedereen aangetroffen als gevolg van uw belangrijkste term zoeken. Probeer meerdere zoektermen, waaronder meerdere soorten woorden om het meeste uit uw zoekopdrachten te maken. Zoek vaak als nieuwe profielen worden toegevoegd aan Facebook elke dag.
4. Beginnen met het verzenden vriend Verzoeken: Klik op de link voor Mens en scrollen door de lijst op zoek naar potentiële leads en contacten. Stuur vriend nodigt uit om iedereen die je het gevoel zou een goed contact voor u en uw bedrijf. Als uw lijst groeit, zul je ook zien dat elke keer dat u vernieuw uw home page, Facebook suggesties van anderen, die u kan mogelijk verbinding wilt maken gebaseerd op die al in je vrienden lijst geeft. Controleer of er elke keer dat je fris uw homepage om te zien of er anderen zijn die mogelijk van potentieel belang dat je ook verbinding kunt maken met.
5. Doe Netwerken Groepen: Van uw originele zoeklijst, klik op de link voor groepen. Zoek voor groepen en fanpagina's die je het gevoel relevant zijn voor uw bedrijf en industrie, die van belang kunnen zijn voor u of wie er fans voel je kunnen helpen met uw producten en diensten.
6. Klik op de link om een ​​fan te worden en dan plaats een snelle hallo in de box iets schrijven om jezelf te introduceren aan anderen in de groep. Vaak Ga terug naar de groepen die u mee en post dingen die je het gevoel wil van belang zijn voor de groep.
7. Maak een groep (en) van uw eigen: Ga naar uw startpagina en klik op de groepen link aan de linkerkant van de pagina. Een lijst van de groepen die u een fan bent van zal verschijnen. Daar kunt u een groep of groepen van je eigen dat relevant is voor uw branche en zal zijn doorzoekbaar op basis van de termen die u voorzien in de titel en in de berichten die u en uw "fans" post aan de groep. Zorg ervoor dat het zo ingesteld dat uw groep leden hun "vrienden" uit te nodigen om de groep aan te melden ook. Zorg ervoor dat u met vermelding van uw Facebook-groep op uw belangrijkste Facebook-pagina, in uw blog en op uw website. Naarmate er meer mensen komen naar je groep, zullen zij anderen uitnodigen aan te sluiten bij de groep en de groep zal blijven groeien.
8. Maak een Forum: Facebook is voorzien van een Discussion Board toepassing die je kunt gebruiken in combinatie met uw Facebook-pagina. Met daarin een discussiebord kunt u in de gelegenheid zijn om te posten interessante onderwerpen die relevant zijn voor uw bedrijf en op zijn beurt zorgt ervoor dat uw klanten en potentiële prospects om je te vertellen wat ze denken, voelen en verlangen. Het zal u helpen om uw klanten beter te leren kennen waardoor je beter in staat om uw producten en diensten aan te passen aan uw behoefte van de klant.
9. Houd een Evenementenkalender: Als u van plan bent om te wonen of gastheer voor een zakelijke functie dat zal zijn opengesteld voor het publiek of misschien wordt u reizen naar een specifiek deel van het land, een kalender plaatsen op uw Facebook-pagina (ze hebben een op de de 20 + pagina's van beschikbare applicaties) het verhuren van uw lezers weten. Bericht komende evenementen zoals webinars, conferenties en andere evenementen zul je of iemand van je bedrijf zal te wonen of te organiseren.
10. Blijf actief en Stroom: En post regelmatig op je Facebook-profiel-pagina, Group (s), Fan Pages en op uw Discussieborden in stand te houden leden van uw groep geïnteresseerd en terugkomen voor meer. Bericht interessante weetjes die relevant zijn voor uw vakgebied. Vergeet niet als elke persoon verbindt met je, heb je de mogelijkheid om verbinding te maken met iedereen die ze verbonden zijn met.
11. Build Awareness: Facebook biedt zeer betaalbare, gerichte kosten-per-click advertising opties die kunnen worden laser-gericht op de stad u zaken doet inch U betaalt per klik, waardoor de kosten zijn minimaal. Ook kan een Facebook-pagina of een groep worden gecreëerd om het woord uit over uw organisatie.
12. Verspreiden van informatie: Lokale bedrijven moeten betaalbaar communiceren evenementen, nieuws, producten en diensten. Facebook stelt u in staat om gebruik te maken van uw persoonlijke en professionele contacten om informatie te delen - gratis.
13. Maak Gemeenschap: Social networking dient om mensen samen te brengen. Uw lokale bedrijfsleven kan merk te bouwen, en business door het creëren van een Facebook-pagina of een groep, zodat uw lokale contacten kunnen praten met elkaar stimuleren. Laat je community je beste verkopers en gratis focusgroep. Luister naar de gesprekken en laat enthousiaste fans te delen en te krijgen in op het gesprek.
14. Bied Extra Customer Service: Via Facebook, kunt u vragen beantwoorden, krijgen gratis feedback, stimuleren evenementen en nieuws van de extra dienst te kunnen zijn op uw lokaal gevestigde publiek te bieden. Facebook geeft uw potentiële en huidige klanten een extra web-optie te vinden en te verbinden met je mee.
15. Boost Sales: Lokale bedrijven moeten harder dan ooit vechten om te overleven in deze moeilijke economische tijden, maar uw bedrijf kan een concurrentievoordeel met Facebook te hebben. Door op gratis social networking tools zoals Facebook om het bewustzijn, informatie te delen op te bouwen, op te voeden, te bouwen gemeenschap, verhogen verbinding en verbetering van de klantenservice werken allemaal in koor om te verkopen.