Afhandeling support tickets Print

  • support, ondersteuning, ticketingsysteem, vragen stellen
  • 1

Wij streven ernaar om binnen 24 uur een reactie geven op je vraag. In het weekend kan dit iets langer duren.

De beste manier waarop je snel antwoord mag verwachten is om je vraag te stellen via het ticketingsysteem. Alle vragen worden gemeld en vastgelegd en vervolgens door ons beantwoord. 

Je kunt een nieuw ticket aanmaken door in te loggen in je account bij Domein-Direct. In de menubalk onder het kopje Support klik je dan op 'Maak een helpticket aan'.  Antwoorden worden automatisch in jouw account getoond en je krijgt hiervan een mail.

Je kunt ook een mail sturen naar support@domein-direct.nl om automatisch een helpticket aan te maken. Voorwaarde daarbij is wel dat je het e-mailadres gebruikt wat bij ons bekend is. Wordt dit adres niet herkend dan ontvang je daarvan een melding. Gebruik het adres wat je ook gebruikt om in te loggen bij Domein-Direct.nl.


 

 


Was dit antwoord nuttig?

« Terug